Melodifestival-tjejkväll

Igår va det då dags för andra delfinalen i årets melodifestival. Lite bättre än förra veckan, men hallå, andra generationen? Och dom där röda tvillingarna? Okej, låten va svängig men jag slipper ju gärna att se dom. Sanna Nielsen va grym och efter att ha lyssnat på Carola & Andreas en gång till idag så tyckte jag den va riktigt bra.
Hade en väldigt trevlig kväll hos Ida med tjejerna. Det blev massa godis, prat och skratt!

Dagen idag har varit hur lugn som helst. Theos farbror A har varit här och vi har spelat Wii och bara slappat. När Theo sov gjorde jag lite skolarbete också, så lite nytta har jag gjort. Theo är sjuk, han hade 39 graders feber innan så det blir ju inget dagis i morgon, så därför fick jag ägna lite tid åt skolboken idag.

Funderar på att för första gången (tror jag) tömma min mobil och lägga in lite video klipp här. Får se om jag har ork och lust till det sen. Nu kommer snart min mamma förbi med Mora träsk skivorna som dom har hemma och då lär Theo bli jätteglad, som vanligt när det kommer besök! Mitt lilla charmtroll.


Tänk att han har varit så liiiten.... Detta va en av de första gångerna han satt själv i sin stol i köket på kyrkogatan.

image362

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe guud så söt :).

Postat av: Jenny

ja dem växer fort dem små liven=)

2008-02-18 @ 12:16:21
URL: http://woffy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback