Lite information såhär på kvällskvisten

Inledande
Fullständigt namn: Jonna Maria Josefine Närkfors
Din ålder: 21 (22 i september)
Födelsedag: 22 september
Syskon: 2 yngre bröder
Hårfärg: blont i sin helhet, lite mörkt undertill!
Ögonfärg: Lite blå-gråa


Förhållanden
Vem är din bästa vän? Känns som man växt ifrån det där med "bästa kompis"
Har du en pojkvän/flickvän?: Ja
Hur länge har ni varit ihop?: snart 4 år
Hur långt var ditt längsta förhållande?: Det pågår just nu!
Vem kysste du senast?: Micke


Grejer
Vad shoppar du helst?: Blir mest saker till Theo
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? Hade i öronen men dom har växt igen och hålet i navlen har jag aldrig något smycke i längre, tog ut det när jag va gravid.
Hur många skor har du? Ett helt gäng men använde kanske 3 av dom just nu såhär "vinter"tid
Hur många par byxor har du? Massor men inte många man använder av dom heller, 6 par kanske blir använda?
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ringen på vänsterhanden möjligtvis!


Favoriter
Färg: Blir mest svart och brunt och sånt. I klädväg iaf.
Mat: Oh vad svårt, lövbiff är riktigt fint!
Killnamn: Theo
Tjejnamn: Li ligger bra till om det blir en tjej next time
Ämne i skolan: Vård & Omsorg just nu
Musik: Rix fm
Fras/mening/uttyck: Söte tid!


Har du någonsin..
Snusat? Nä fy farao
Rökt? Provat, men prova innebär 1-2 ggr så inte mer än det.
Hoppat bungee jump? Näe men det e nog häftigt
Brutit mot lagen? Har väl hänt
Fått dig själv att kräkas? Ne fy
Nakenbadat? Det har man väl gjort ett par gånger =)
Varit kär? Jepp


Extra grejer
Tar du droger? Äter lite svamp ibland bara.. Champinjoner!  
Vad använder du för schampoo? Det rosa Elvital
Vad är du mest rädd för? Att något ska hända Theo eller någon annan av mina nära och kära.
Vilken bil skulle du vilja ha? Det är olika från dag till dag, men snart måste jag bestämma mej. Vill inte ha en tråkig v70 som alla har som familjebil, men jag ska inte säga för mycket för det kanske blir en sån iaf.
Hur många MSN-kontakter har du? Ett gäng
Hur många av dem är online just nu? Hälften av dom


Slutfrågor
Pizza eller choklad? Pizza
Tränar du? Nej tyvärr, blir en och annan power-walk, men intalar mej att det ger dubbelt så mycke med en tung vagn också! ;)
Hur ofta? Olika, beroende på väder och vind.
Guld eller Silver? Beror på.
Vilken film såg du sist på bio? underbar o älskad av alla
Vad vill du helst av allt göra just nu? Åka till Thailand i en månad med min lilla familj och "bara vara".

Nu utmanar jag alla som står i min länklista =)

Kommentarer
Postat av: mawriii

hallo! pengarna fick andeas för en skada han anmält till försäkringsbolaget.=) vi hade väl räknat med typ 2000 kr så et va en glad överraskning! vi ska åka till canarieöarna, bo på all inclusive i början på december.lagom varmt då för william med. jag läste medicinsk grundkurs men jag fick låna den boken av en vän så jag har tyvär inte den kvar!hur är det med er annars?fungerar dagis bra? kram marie

2008-02-20 @ 22:57:34
Postat av: Sofie

Jisses utmanar du mej ?! :).

Hoppas Theo blir frisk snart. Låter inte bra det där med kräkningarna, om han gör det varje gång. Usch det är verkligen det värsta som finns med, jag lider med honom :(.

Postat av: Helena

tackar tackar :)

2008-02-21 @ 12:01:34
URL: http://blincibiza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback