Leklandet!

Nu är Micke på väg och ska hyra en film, Theo & Thilda sover och jag sitter här och tänkte avge dagens rapport. Theo vaknade kvart i sex idag, så han somnade redan vid halv elva tiden. Tidig middagssovning med andra ord. Jag passade på att sätta mej med skolarbetet! Gjorde färdigt alla övningar i Excel så imorgon är det dags att öppna powerpoint och se hur det går med det. Spännande!

När Theo hade sovit och fått i sig lite mat så åkte vi och hämtade Thilda för att sedan åka vidare till Leklandet. Riktigt roligt säger ja bara! Jag och Micke hade nog lika kul vi, haha! Va ju värsta paradiset för Theo som är en riktig klätterapa och Thilda sa bara: "Bort!", så fort vi kom i närheten. Hon tyckte allting va superkul och ville inte att vi skulle va med och lägga oss i helt enkelt! Det är ju inte så mycket för småbarn om man själv bara vill stå och hänga med händerna i fickorna men ett helt perfekt ställe att åka till för att ha kul tillsammans med sina barn, vilket jag tycker är jätteroligt!





 

Som ni ser så ville Theo helst åka med huvudet före överallt, både där man borde och inte borde!



Hade jättetrevligt igår kväll, roligt med lite sällskap en fredag kväll så! Spelade kort och yatzy och åt massa gottit och så. Så igår blev jag tillfredsställd efter en period av uttråkning! Vädret går mej verkligen på nerverna, mitt humör blir otroligt påverkat av det, så det va skönt att se solen lite idag också.

Nej nu blir det film och sen sängen! I morgon blir det Hasslö!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ååh jag skulle me vilja gå in där och kika hur det ser ut :P Men har ingen unge jö! Haha ;)

Postat av: sandra

men det har jag ju missat.. var är leklandet för någonstans? jag måste ju ha någon unge med mig.. katta kanske ränkas? :D eric är ju för stor nu!! hehe

2008-02-03 @ 09:05:19
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: Angelica

Hej, vad kul att ni tyckte det var roligt- är ju precis som du säger, man har ju själv lika kul om man inte väljer att bara stå med händerna i fickorna o titta på =) Duktig du är med skolarbetet, skönt att ha sån självdisciplin. Ha en toppen dag så hörs vi i veckan, kram.

2008-02-03 @ 10:18:12
URL: http://killerdarling.blogg.se
Postat av: Sofie

Haha åh vad avis jag blir. Dit vill jag med! Kan man det när man är tjock tro? Ska sno med mej Viggo haha, systersonen :).

2008-02-03 @ 13:13:16
URL: http://FianSess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback