Fort ska det gå!

Theo är på dagis och jag har läst igenom lite av mina gruppkompisars arbeten på skolportalen. Funderar på att äta lite frukost nu, kurr kurr i magen!
Eftersom "min" bil är sönder så lånade jag mammas idag när jag körde Theo till dagis. Eftersom hennes jobb ligger här nedanför backen så gick vi ner dit och Theo fick såklart gå själv. Det är ju en ganska lång backe och får han väl upp farten så går det ju rätt fort ner och hålla handen är ju inte ens bara att tänka på. Han skrattade hejdlöst när han for fram fort som attan ner för backen och jag fick hålla fast han i luvan på jackan =) Söta barn!

Värre va det när jag skulle bära honom över vägen, då blev han vansinnig. För att inte tala om när jag satte in han i bilen! Så fort man ska lyfta upp han så blir han helt "lealös" i kroppen och bara vägrar "samarbeta". När man sen ska in i bilen så spänner han sig och sträcker på sig så man absolut inte kan sätta han i stolen!

En egen vilja, det har han minsann!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja fy tusan det är inte roligt men jag har tack och lov klarat mig. Men Jonah är sjuk stackarn, har feber och en så fruktansvärd hosta. Han spyr nästan av den och så en fruktansvärt massa snor!!
Hur är det med er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback