En riktig fest lördag!

Det va riktig fest igår för Theo vill jag lova. Eftersom vi hade gäster fick han va uppe länge så vid halv tio somnade han. Trots det så skulle han upp vid halv sju idag den lille skiten. Vi hade jätte trevligt igår. Åt kycklig faijitas och sen blev det godis och popcorn till Melodifestivalen! Theo fick för första gången uppleva hur gott det är att äta lördagsgodis, gissa om han dreglade och va helt i extas. Men nån måtta får det ju va så det blev inte så mycke, bara några bitar. Theo x 2 busade och hade roligt tillsammans och vi kollade som sagt på Melodifestivalen. Va ju inget höjdar startfält precis kan jag väl inte påstå att jag tycker.

Theo åt chokladkex till fikat. Denna bilden är tagen häromdagen, igår va han utan tröja och hade choklad på heeela magen!

image346

image347

Theo x 2 igår kväll!

image349



Nu ska Micke och Theo åka till Theos farmor och jag ska väl ta tag i Vård & Omsorgs boken helt enkelt. Försöker göra alla övningsuppgifter och sånt i samband med att man läser kapitlet för att undelätta inför kommande tenta. Så slipper man sitta med allt sånt sen. Uppgifterna som ska lämnas in i morgon är i alla fall så gott som klara, ska bara gå igenom dom lite.

Nej nu ska jag krama Theo innan dom åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback