En hård vecka framför mej!

Eftersom jag har haft Theo hemma hela veckan så har det inte blivit mycket tid till skolan. Jag har hunnit med det jag behöver men inte mer än så. Det betyder att jag har massor att göra denna veckan, eftersom jag egentligen tänk "tjuvstarta" men en del denna veckan som gått. Men men, det kommer gå bra det också, det vet jag.

Har tillbringat dagen hos mina föräldrar och Theo va ute me sin pappa och morfar nästan hela förmiddagen. Själv låg jag och sov till klockan tio, så skönt! Dom hade huggt ved och åkt skottkärra och så. Theo älskar verkligen att vara ute, han blir SÅ arg när man går in. Sen pekar han på dörrar och fönster och säger "öh öh" eller "däääh" (där), och då vet man precis vad som gäller. Eftersom Theos ord är morfars lag så har han varit favortien dom här dagarna när han har varit hemma. Min käre fader jobbar i Jönköping på veckorna närmligen.

Igår kväll va det melodifestivalen och singstar som gällde hos Sandra, mycke trevligt! Ikväll blir det lugnt framför teven med älsklingen, Theo somnar nog vid sju tiden skulle jag tro. Innan dess ska han badas och den där biten också. Helt underbart att ha en pigg frisk Theo igen dock med en väldigt stark vilja och envishet som vi inte sett på en vecka nu. För då har det mest sett ut såhär...

image366

image367

image368

image369

Kommentarer
Postat av: marie

skönt att han är bättre igen.dessa eviga förkylningar!va är det för fotbollsskola theo går i?*nyfiken* kram mawriii

2008-02-24 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback