Dåligt med uppdateringar!

Här lyser uppdateringarna med sin frånvaro, jag har helt enkelt annat att tänka på. All ledig/barnfri tid går ju åt till att plugga och när Theo är vaken/hemma ifrån dagis så ägnar jag tiden åt honom, lille fisen. Igår tog jag mig lite "ledigt" ett par timmar när Theo va på dagis och åkte till Ida och fikade. Hennes syster kom också dit med sin lilla lilla bebis, man blir ju SÅ sugen! Va jätte trevligt o umgås lite och få prata av sig lite. Ida och jag styrde även upp en melodifestival-kväll i morgon med tjejerna, så jag ska nog ta o ringa Ida och kolla av läget inför morgondagen!

Mickes bror Andreas har varit hemma ifrån Sälen en vecka nu eftersom han skadat sig och blev sjukskriven så han har varit och hälsat på ett par gånger och även hans flick(-)vän. Väldigt trevligt med lite besök!

image359

Nu ikväll efter Andreas o V gick så kom mina bröder och åt med oss eftersom min mamma är sjuker. Så vi har haft det så trevligt så. Theo är helt slutkörd efter allt bus och höll på att somna på skötbordet nu när Micke gjorde han i ordning för natten. Så nu springer han runt här i sin pyjamas. Innan ikväll har han roat sig med diverse andra utstyrslar.

image360

image361




Så nu har man helgen framför sig, härligt! Blev riktigt besviken när jag såg att repriserna av 2900 happiness inte skulle gå ikväll som dom gjort innan på fredagar. Varför detta? Någon som vet?
I morgon blir det som sagt tjejkväll i H-gården och på dagen får vi nog besök av ett par vänner tror jag. Hoppas att vädret håller i sig i helgen också så kanske man kan ta en korv grillning eller så. Så skönt att se solen lite, men det har ju ändå varit rätt kallt.

Nähe nu ska jag hjälpa Theo att städa undan på hans rum. Man kan ju inte sova om det är stökigt ju!

Kommentarer
Postat av: Angelica

men gud så sött =)

Postat av: helena

2900 happiness gick repris på eftermiddagen i fredags istället. Fråga mig inte varför. Var av ren tur att jag hade 3an på då :)

2008-02-17 @ 09:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback