Dag på stan och spelkväll

Spenderade 3 timmar på stan med Katta idag. Vi fikade på 3G, god bakad potatis, och gick runt på staden. Hittade mig en almenacka vilket va precis vad jag behövde! När jag körde hem från stan och insåg hur fort dom tre timmarna gick så fick jag helt plötsligt svar på frågan "vad gjorde man innan man fick barn"! Vi fikade, vi gick på stan, fikade lite till och åkte en massa massa bil till en massa massa olika ställen och fördrev ju helt enkelt dag efter dag utan problem!

Nu ärTheo trött och somnar förmodligen innan han ens hunnit få i sig vällingen. Han är så söt när man lägger han om kvällarna nu, vinkar lite sött med handen och ger en slängpuss. Sen gosar han ner sej med nallen och filten och somnar sött.

image331


Nu kommer strax Ida & Patrik som vi ska umgås med ikväll. Vi ska äta godis och spela spel och bara ha allämnt trevligt! Nu kom dom. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback