Bortskämda barnet!

Theo har det bra han, han blir så bortskämd! Framför allt av kärlek. Alltid en massa pussar och kramar och fina ord. Han blir berömd när han gör något bra och man ser stoltheten i hans ögon när han själv står och klappar händerna så nöjd! Han har både sin mamma och sin pappa som överröser han med kärlek varje dag. Han har någon som pussar han godnatt och säger "jag älskar dig" varje kväll. Han vinkar så sött och slänger iväg en släng puss, det älskade lilla barnet.
Idag när han stod på stolen i köksfönstret och väntade på att pappa skulle dyka upp utanför så kom hans mormor, oh så glad han blev. Märks hur mycket både hans mormor och morfar och morbröderna betyder för han, och han för dom också naturligtvis. Inte minst hos dom blir han bortskämd!
När han va liten kunde man inte göra annat än att pussa på han och då fick man ett leende tillbaka som va (är) underbarast i hela världen. Nu kommer han och ger mig en sån bamsekram och puss istället, så härligt när man får så mycket tillbaka! Finns verkligen inga ord som kan beskriva min kärlek till honom.

Han är det bästa som finns, det sötaste i hela världen..

image357
Här har pappan varit framme med dammsugaren och "format" håret på han, haha!

Bortskämd på många sett och vis är han. Man har ju t.ex. helt och hållet satt sig själv åt sidan när det gäller att shoppa kläder osv. Här kommer en bild på senaste sko köpet, till Theo såklart!

image358

Igår så handlade jag på Kappahl, det händer minsann inte ofta. Till Theo även då, såklart! Blev tag 3 betala för 2 av KAXS kläderna. En munkjacka, en t-shirt och ett par byxor. Sen en pyjamas som jag fick 25% rabatt på och ett par vantar. Så visst är man lite ekonomisk ändå! Skorna va ju faktiskt på halva priset också ;)

Ja man vill som sagt göra allt för att ens lille plutt ska ha det bra. Man far verkligen illa av att se barn som har det mindre bra. Hur egoistiska föräldrar kan vara som sätter sig själv och andra saker före sina barn och som absolut inte tänker på sina barns bästa. Fast dom kanske tänker olika, vad vet jag. Ingen mening att sitta och grubbla på det en tisdags kväll som denna heller helt enkelt.

Nu blir det sängen. Det va poliser och biljakt här i byn innan så hoppas inte det kommer nån och tar mej i natt! Hatar att sova ensam!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jasså du pluggar samma som jag eller?? möjligt att ja e lite trög men de ha inte jag fattat=)
jag jobbar inom äldrevården oxå ..fastnade för de när ja hade min praktik ..ska ni me praktisera nu snart då?? jag orkar inte egentligen men ja gör de ändå?=) hon tackar så mycket ..märkligt vad man skämmer bort sina små ..=) Kram

Postat av: sandra

Klart man måste skämma bort sina små barn! :)

2008-02-13 @ 11:40:50
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback