Är Fronda sjuk?

Då va det kvällen och jag är så trött så jag ska minsann gå och lägga mej nu. I morgon är det ju dags för melodifestivalen och då måste man ju vara piggelin! Ska bli riktigt roligt alltså =)

När jag och Theo va på vårdcentralen idag så tog läkaren in en patient medan Theo fick ett stick i fingret av en annan. Så vi satte oss i väntrummet och väntade på honom. Ut kommer han med en kille som pratar om melodifetivalen. Han sa: "Ja det är ju melodifestivalen ikväll och i morgon, jag kör inledningen så du får kolla på teven!".

Jag kände inte alls igen honom men Micke blev ju alldeles till sig när jag kom hem och sa det och visade en bild på Fronda, och det kan nog minsann ha varit han. Men vadå kör inledningen? Jag får inte ihop det riktigt....
Vi får väl se i morgon helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback