En helg i Linköping


Har varit mycket festligheter på sistone och jag har ju helt glömt bort att berätta om 70 års kalaset i Linköping. När vi väl hittade till hotellet så fick vi träffa faster N och A och det var såklart jätte trevligt, tråkigt att man inte ses oftare! Theo fick kläder och en fin buss, -little people-, i födelsedagspresent. Vi gjorde oss i ordning på hotellet och begav oss på kalas. Eller ja, kalas var det bara fram till 18, sen hette de visst coctail party. Det va en himla massa folk, både släkt och massa vänner till dom. 



Hall-mingel


Bokläsning.
Lillkillen med grön napp, Hugo, är min syssling. Född samma dag som Theo. 
Fr. hg. Hugos pappa Tommy, Hugo, Annelie, Theo, min syssling Oskar och Tim.


Fiskdamm för barnen


Massa god mat fick vi


 
Filmtittande


Jag, mina syskon och världens bästa faster


Min pappas kusiner höll tal för sin pappa


Svenne som fyllde år och hans fru Gittan


Jag och min älskling med drinkar ifrån baren dom hade.


Hade en supertrevlig kväll, och dagen efter blev det god hotellfrukost. Efter frukosten packade vi ihop oss och begav oss tillbaka till Svenne och Gittan för att återigen äta tårta. Det var nämligen på söndagen Svenne fyllde år + att dom firade Hugo i efterskott eftersom dom var på Maldiverna när han fyllde år. En del har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback