Tomtar och snö

Det var verkligen ett mysigt luciafirande på dagis. Hämtade upp Jennie på vägen dit och så kom min mamma och Tim också dit för att titta på vår lilla tomtenisse. Han va ju bara SÅ söt, och alla andra tomtar, tärnor, pepparkakor och lucior också såklart. Vi var som sagt utomhus och precis innan dom skulle gå ut så började det SNÖA, verkligen perfekt tajming. Tyvärr så upptäckte vi i samma stund att vår kamera va död - typiskt.

Dom sjöng (Theo satt mest och "diggade", haha) och några av de stora barnen läste dikter medan de tände alla de fyra ljusen. Alla var så duktiga! Får lägga in en liten tomtebild på Theo nån annan dag eftersom mamma tog ett par med sin kamera.



Förra året var Theo pepparkaksgubbe, här med endast "hatten".

Kommentarer
Postat av: emmzy

hehe tack så mycket :) ja visst är det sjukt. Jag bölade i ett dygn för att hon är så "liten" :) men sen var det ju bara att inse det oundvikliga, de växer de små liven :) jag träffade din bror på hans 18-årsdag och blev helt paff över att hans satt med en öl på bussen, men det var ju inte så konstigt :P

Postat av: Anna

hej igen... jo, det är verkligen länge sedan de fyllde ett nu... har du hört från maria något? jag mår bra för det mesta nu, var ju lite illamående innan men inget ovanligt ju. en kompis till mig som bor här är i samma vecka som jag :) roligt! hur går skola o allt? kram anna

2008-12-12 @ 10:06:36
URL: http://annablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fel fel fel! Tänk Småland =) Vi var inne på att åka till Dalarna först men insåg att man inte klarar det på 3,5 dag. (Jag har bara tagit semester julafton & mån & tis är jag redan ledig.) Får väl se om jag kommer hem levande hehe

2008-12-12 @ 21:52:31
Postat av: sandra

Rätt! =) Stoffe har varit där en gång innan, han ville ju egentligen åka uppåt landet, men det kommer fler gånger =) Bättre att börja lite smått för jag är ju helt grön. Han har ju varit & åkt snowboard 1000 gånger hehe. =)

2008-12-13 @ 09:59:59
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback