Tingsryd

Gjorde en liten utflykt tillsammans med Tommy och Theo D idag till Tingsryd för att... bada!
Det var längesen jag va där på "äventyrsbadet" men det var bra faktiskt får jag väl lov att säga. Theo älskar ju att bada så han var nöjd som en fisk i vattnet. Han åkte vattenrutchkana, bubblade i bubbelbadet, simmade och hade sig. Så söt är han när han ska flyta/simma med sina puffar. Munnen är som ett streck, eftersom han äntligen lärt sig att man ska ha munnen stängd i vattnet, och benen går som trumvirvlar. Ja, fram tar han sig i alla fall =)

I eftermiddag/kväll var Micke och Theo hos Theos farfar och jag passade på att plugga lite. Sen lagade jag laxpasta som va färdig lagom till grabbarna kom hem, och det blev helt okej. Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på slutet av Wallander.


Theo hos farfar

Försökte precis på något vis sätta fingret på hur mycket jag älskar min lille plutt, men det går bara inte..
Det finns mirakel, och för mej är det faktiskt DU!
Obeskrivlig kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback