Stackars Theo

Idag fick feber Theo igen, så nu har han varit dålig, mer eller mindre, sen i torsdags stackaren. Tur att man läser på distans och bara jobbar kvällar så man slipper en massa VAB. Jag hade väl förmodligen inte haft något jobb kvar om jag hade behövt vara hemma såhär mycket.

Jag ska strax åka och möta Malin och Sigge för att titta lite på Leksakshuset och Blomsterlandet. Jag har fortfarande inte köpt julstjärnor till köksfönstret och vad är väl ett  köksfönster utan julblommor? Inte juligt nog i alla fall, haha. Ska ta bilder sen på allt julmys faktiskt, känner mig riktigt nöjd och det är härlig mysfaktor. En sak till som fattas förresten är en stjärna eller ljusstake av något slag att ha i vårt sovrum, det måste jag också köpa.






Utslagen hjälte som tittar på Pippi nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback