Förkylnings astma

Det var som jag trodde och Theo har förkylnings astma. Var på sjukhuset idag och både hans läkare och sjuksköterskan vi fick träffa som visade hur han skulle ta medicinen var jättebra - skönt. Mindre bra var det ju att det strulade med att skicka över recepten till apoteket. Jag fick ut medicinerna men inte den man ska inhalera i. Fick springa upp till barn en extra gång och be dom skicka det igen, men det funkade inte. Då hade vi varit på sjukhuset i två timmar och jag orkade inte springa fler rundor. Det enda som går snabbt på sjukhuset är fan hissen! Hoppas vi kan hämta ut den nu innan stängning eller i morgon.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Du har fått en utmärkelse i min blogg :)

2008-12-19 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback