Winnerbäck

I onsdags var vi på Winnerbäck ute på Stumholmen. Dit kom även Miss Li och några andra okända (i alla fall för mej). Winnerbäck var ju helt klart bäst men Miss Li är inte heller så tokig, inte min musikstil riktigt. Den låten dom sjunger tillsammans är ju bara helt underbar!

Vi gick dit och "picknickade" tillsammans med Mickes pappa, Marie, Therese, Simone och Mattias. Hade jätte trevligt och stämningen var på topp, framförallt när Lasse drog igång!


Ser ju dock inte så roade ut, haha


Mickes syster Therese och jag


Jag och Micke. Lägger upp den för hans skull, bara för han tyckte den blev bra.
Det tyckte dock inte jag haha.


När man läste recensionen i BLT dagen efter konserten kunde man inte annat än att hålla med. Han som skrev den satte verkligen fingret på precis hur det kändes. Han fick fyra ankare och jag instämmer helt totalt!

Kommentarer
Postat av: katta

ja håller me micke!! så söta :) men minuspoäng för att vi aldrig hördes av på sailet sen! :) spanade efter dej i öltältet men va ju så knökat me folk så d va ju lättare sagt än gjort!

2008-08-08 @ 17:18:58
Postat av: Roger

Kul med lite bilder, söta ni är :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback