Vilken röra!

Vi hämtade sängen till Theo igår och den är SÅ fin. Insåg bara att det inte var det lättaste att hitta en madrass som passar, men nu är det också löst. Mio sålde denna sängen innan och hade 2 madrasser kvar som jag dessutom får mer än halva priset på. Hittade sängen på en hemsida, det är någon annan leverantör som också säljer den. Den kostar nästan 2500:- ny, och vi gav 300 kronor. Vilket klipp! =) Den ser lixom ny ut!

Just nu ser det ut såhär på Theos rum





Vilken röra kan man säga! Men så fort Micke och Theo kommer hem ifrån leklandet så ska jag få lite assistans att ta ut spjälsängen, sätta ihop den nya och hämta madrassen. Sen är det bara till att bädda och göra mysigt och städa och möblera.

Lovar att bjuda er på lite "efter" bilder så ni får se hur det blir. Ni måste ju se hur sängen ser ut ihopsatt också. Här visar den ju inte upp sin bästa sida precis!

Avslöjade mej visst på bild nummer ett ser jag, med min lilla godispåse som jag springer runt och småäter i medan jag rensar plockar och donar. Men har faktiskt gjort en massa annan nytta hela förmiddagen så det är jag värd!


Kommentarer
Postat av: Linda med familj

Åhh den sängen som står i bakgrunden på översta bilden har Ella Donna med. Den är kanon :)

Postat av: Roger

Jag trodde inte du använde Theo's nappar haha

2008-08-06 @ 18:20:14
URL: http://suntripper.blogg.se/
Postat av: Thessan

Väntar på bilder ;)

2008-08-07 @ 21:22:44
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback