Tv-tittande

Vad gör man åt ett barn som bara vill kolla på Pippi hela dagarna? Haha. Okej, riktigt så illa är det väl inte, men han kan ju lätt titta på tre filmer om dagen om han får bestämma, och det går då inte för sej! Nu kollar han på Pippi på rymmen eftersom han precis vaknat och gärna tar det lite lugnt ett tag innan han kommer igång igen. Han mumsar vindruvor just nu och är helt inne i teven.


Söötnosen! Bilden är från igår. Han har börjar tugga på sina fingrar som fasen.

Snart kommer pappa Micke hem. Han har tränat och nu är han på City gross och handlar. Jag ska laga lasange när han kommer hem. Gott med lasange och sallad! Igår gjorde jag korvstrofganoff och i söndags blev det lax i smögensås med nypotatis till. För er som vill ha matinspiration =) Tipsa gärna mej om vad jag kan laga resten av veckan!

Kommentarer
Postat av: Fia



Oh lax i smögensås lät gott.

Har du recept =)?

Postat av: louise

hej jonna

ett tips är grekisk kyckling.

lägg kycklingfileer i en ugnspanna, strö fetaost över kycklingen samt basilika. häll därefter grädde över o ha i ugen i 20 min eller när du ser att kycklingen e färdig. i ca 200 grader. serveras med bandspagetti eller vanlig. de e SKITGOTT! peppra med svartpeppar oxå =)

2008-08-19 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback