Tradera frälst

Jag har sagt det innan och säger det igen - det är verkligen kul att sälja på tradera.
Har Theos vinteroverall där nu och den auktionen går ut ikväll. Nu är den uppe i mer än vad vi gav för den NY så det kan ju knappast bli bättre. Man kan ju se det som att kläderna faktiskt blir gratis. Eller? Den nya vi kommer att köpa kommer vi ju förmodligen också få igen pengarna för sen och vi kommer heller inte att behöva lägga mer än högst 200 kronor på den, förhoppningsvis ännu mindre eftersom den gamla (på tradera) säkert kommer att stiga ännu mer innan den går ut ikväll.

Perfekt att lägga ut kläderna där när barnen växt ur dom om man är som jag, och inte vill sätta på barn nummer två samma gamla kläder. Vanliga kläder kan väl funka att "ärva", jag lägger i alla fall inte tid och energi på att sälja dom, men ytterkläder är roligast med nytt tycker jag.

Igår la jag även ut ett Wii spel som vi fick till när vi köpte vårat Wii. Har bara provspelat det och det va inget för oss. Så nu är det redan uppe i över 200 kronor och jag la ut det igår kväll. Jag kan göra affärer jag! haha.

En sak jag har börjat fundera på är dock om jag ska fortsätta köpa polarn och pyrets overall eller testa något annat, reima kanske? Eller didriksson? Någon med erfarenhet? Är ju visserligen super nöjd med Po.p så varför byta egentligen.

Kommentarer
Postat av: Lina

ahaa.. hade inte läst ditt inlägg innan, men nu har jag :)



Va bra att du varit nöjd med skaljackan, vi har inte haft nåt sånt till Ninni innan - men jag tycker det låter kanon! :D Superfiffigt ju!



Och jag håller med dig fullständigt ang tradera. Vissa bjuder ju sjuka priser. Varför köper man inte nytt istället då ??? (vissa saker går ju tom för över nypris!) Galet men sketabra för den som säljer :D





Ha en riktigt bra dag vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback