Regnkläder

Eftersom Theo är sjuk så blir det ju inget Bästa showen med bl.a. Mora träsk för oss ikväll - trist. Har väntat med att beställa biljetter för det är ju inte kul att gå om det regnar, men idag blev det ju såklart fint väder. Men lillkillens hälsa går ju såklart i första hand!

Har hållt koll på endel auktioner på tradera gällande bamse regnkläder. Köper man dom nya så kostar dom 429:- tror jag. Budet ligger nu på nästan 300:-. Jag har för mej att Didrikssons regnkläder kostar 300:- på babyproffsen, och bamse borde väl inte vara bättre än dom? Eller Didriksson borde ju inte vara sämre än bamse eller hur man nu ska se på saken. Får nog ta bilen och köra ut och kolla hur årets kollektion av Didriksson ser ut innan jag budar på dom på tradera. Ska även köpa lite lakan på Maxi som dom hade billigt denna veckan. Köpte 2 påskalanset till Theo och Thilda häromdagen som vi tänkte dom skulle få i julklapp. Alltid bra att ha ju!

Mitt mål är att vara färdig med julklapparna innan september är slut, vad tror ni om det? Skönt att vara ute i god tid och slippa alla kostnader i december. Julen är ju tillräckligt dyr ändå, för alltid är det något man ska köpa i sista stund också.

Nu yrar Theo på rummet så nu är han nog vaken.

Kommentarer
Postat av: Roger

Då önskar jag mig en ny mobiltelefon, så behöver du inte oroa dig vad du SKA köpa till mig...hahahaa

Postat av: Lina

Hoppas han kryar på sig snart!! :)



kram

2008-08-13 @ 21:27:09
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha oj. Innan september?. Du är galen!

Jag brukar säga att jag ska börja tidigt, men då syftar jag på typ oktober =).



Men jag håller med dig! Ärligt så funderade jag på att köpa en julklapp till min syster häromdagen...men så är det det där med bytesrätt och så =).

2008-08-13 @ 22:03:56
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: emmzy

Det låter himla ekonomiskt och vore superskönt att ha klart o slippa tänka. Problemet jag är orolig för, iallafall när det gäller mig, är att jag känner mig supernöjd när jag är klar tidigt, men att man sen när man får julkänslor hittar massa andra saker, vilket innebär att man ändå köper ännu mer sista månaden innan och därför gör av med mer pengar än vanligt iallafall. Men det gäller att ha karaktär och stå emot :) du får helt enkelt vara testpilot och berätta hur det gick, så kanske det är alternativet nästa år :) hoppas lillkillen friskar till sig!

2008-08-13 @ 23:21:47
URL: http://emmzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback