Regn och rusk

Regnet öser ner och det blåser typ storm. Jag har äntligen hittat en säng till Theo, på blocket faktiskt, och den skulle vi åka och hämta i eftermiddag i Kalmar. Men vi får väl se hur det blir med den saken. Tänk om han säljer den till någon annan då? När jag nu äntligen hittat en jag gillar. Eller ja, jag har hittat en på Karlskrona möbler också, som kostar 1900:-. Denna jag hittade på blocket är lika fin och endast använd som säng i sommarstuga (alltså bara på sommaren) och kostar 300:-. Den är inköpt på Mio möbler. Båda priserna är utan madrass, men det vill man ju ändå ha nytt lixom! På tal om säng, undra när våra sängar hade tänkt komma? Det är 10 dagar sedan vi beställde dom nu och dom sa 7-10 dagar.

Vad gör man annars en dag som denna? Theo sprang ut naken i regnet innan när dörren var öppen och efter det fick erhan bada i badkaret. Just nu kollar han på Pippi i söderhavet och jag passar på att blogga. Har även hunnit med att rensa en hel del blend kläder och leksaker idag och är inne på andra maskinen tvätt. Bra med såna här dagar så man gör lite nytta också. När Micke vaknar efter nattens jobb så drar jag igång dammsugaren också!


Tänk att han har varit såhär liten, mammas älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback