PS I love you

Tack för tipset Katta! Vilken underbar film - PS I love you alltså. Rekommenderar den varmt! Förutom att den bara var väldigt bra så var det väldigt tänkvärd också. Man vet aldrig vad som väntar en bakom närmsta hörn. Som Katta och jag pratade om idag, varför ska man banta istället för att äta det man tycker om? Man lever bara en gång.

Igår när jag låg i Theos säng bredvid han på kvällen när han skulle sova så funderade jag på varför alla är så hysteriska för att deras barn inte vill somna själva. Varför inte ta till vara på myset? Tycker det känns helt underbart att kunna ge Theo det! All den kärlek, värme och närhet han vill ha och behöver. Man behöver inte skämma bort barn med leksaker, men däremot kan de aldrig få för mycket kärlek!

Man har sett så mycket hemskheter i sitt liv och man vet ju aldrig vad som väntar en själv. Nu menar jag inte att man ska gå och vara nojjig att det ska hända något varje dag, men däremot är varje dag värd att göra till en underbar dag på alla sätt och vis!

Glömmer aldrig natten på hjärtintensiven. När de körde iväg mig på en vagn som de hängde på syrgas på och jag hade slangar och elektroder överallt. Som jag grät den natten! Alldeles ensam - livrädd. Ändå att det inte var så farligt ändå, tillslut, så får det en att tänka efter!

Jag är så tacksam för det jag har


Kommentarer
Postat av: Roger

Vad va de för film? E den ny eller gammal?

2008-08-20 @ 07:02:12
Postat av: Maria

Det finns ett uttryck som jag ofta tänkter på och det är "kärlet är det enda som växer när man slösar med det". Så jag håller helt med dig. Inga leksaker i världen kan kompensera en varm kram eller en sagostund tillsammans!

Postat av: Roger

Japp det var jag :) oki få ladda hem den då :)

Haha hon tackar å bugar :)

2008-08-20 @ 11:30:14
URL: http://vaesterlund.blogg.se/
Postat av: katta

haha komiskt att du nämner den för när ja kom hem från dej igår så låg den där på hallgolvet så ja tog mej me ett kik igår :) den e typ lika bra som min andra favoritfilm, the notebook :) men den har du väl sett?

2008-08-20 @ 18:29:09
Postat av: Linda med familj

Grattis på namnsdagen

2008-08-21 @ 00:55:15
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback