Leklandet..igen

Blev en dag på Leklandet idag igen. Vad ska man göra när det är så trist väder jämt? Ida, Felix, Johanna, Tuva och Mathilda skulle dit så då hängde jag och Theo också på. Han bara älskar ju det så det passade bra. Annars hade jag tänkt mej öppna förskolan men det får bli nån annan dag. Dom öppnar ju inte här i byn förrän nästa fredag så kanske väntar till dess, behändligare så! =)

I eftermiddag ska vi klä på oss regnkläderna och plocka av alla vinbär på Theos mormors och morfars vinbärsbuske. Sen tänkte jag prova göra egen vinbärssaft. Blev inspirerad utav
Ninninusens som gjorde det häromdagen!

La ut en annons på blocket igår med massa olika böcker som jag haft i skolan. Har fått massa mail, sms och telefonsamtal. Trodde inte det skulle vara så lätt att bli av med dom men det är ju perfekt, onödigt att dom ligger här och skräpar. Så en bok ska jag skicka iväg redan i eftermiddag. På tal om att sälja så ska jag ta och lägga ut Theos vinteroverall ifrån Po.p på tradera nu. Så tar man dom pengarna och köper en ny, perfekt! Så bra att handla det på Kosta outlet för då får man igen pengarna på tradera. Kan inte bli bättre =)


Theo har börjat lägga sig på rygg när han badar, så man får inte ha så mycke vatten

Kommentarer
Postat av: Roger

Hej jonnabonna :) jag var på fest med din söte vän katta, tror hon hette så, det var i lördags iaf, grillfest och jag var faktiskt nykter för en gång skull :) det var skitatrevligt..hajhopp, hälsa gobbafan :)

Postat av: Roger

vet inte....lika barn leka bäst hahaha

2008-08-12 @ 17:55:04
URL: http://suntripper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback