Helsingborg

Nu ska vi dra oss iväg till Helsingborg. Hade tänkt komma iväg tidigare men Theo väckte oss inte! Han ville sova till nästan halv nio idag.

När vi kommer ner får vi se vad vi hittar på! Blir kanske Busfabriken då. Sen ska vi checka in på vårt lilla vandrarhem o mysa lite. På kvällen ska vi titta på "crusingen" i stan och så går vi väl ut och äter något. I morgon blir det Vallåkra - bilutställningen. Vad gör man inte för sin älskade? ;)

Brukar inte bli så långvarigt där så efter det så räknar jag med shopping på Väla.

Hörs i morgon kväll!

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh Väla. Hoppas du hittar en massa =).

Postat av: Thessan

Hoppas ni får det skojigt :)

2008-08-16 @ 12:42:36
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Louise

JONNA! Känner du verkligen ngn som har kontakter i norge inom hemtjänsten? GUD jag skulle vara evigt tacksam gentemot dig om du inte kan fråga henne hur jag ska börja mig åt för att få komma dit o jobba. Gör i stort sett VAD som helst. KRAM

2008-08-16 @ 20:12:25
URL: http://looouisepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback