Här kommer dom - bilderna

Nu har jag kommit hem från jobbet och slängt mig på soffan framför Criminal minds. Tänkte också passa på att skriva lite här och dela med mig av bilderna hur det blev på Theos rum! Själv är jag riktigt nöjd.


Theos hörna! Han ville såklart också vara med på bilden...


Hans nya fina säng..


Thildas hörna! Perfekt att kunna "förvara" under sängen också ju, hehe.
Ska sätta upp henne rosa lampa över sängen också som sitter kvar där
sängen stod innan.


Här ser ni ju då lite helhet på rummet. Eller hur man nu ska säga! Till höger
står en vit MALM byrå ifrån IKEA. Ville inte ta kort på den för den är belamrad
med bl.a. massa av Thildas födelsedagspresenter som jag hoppas hon kommer
och öppnar snart. Eller ja, presenterna är ju öppnade men inte själva förpackningarna.
Är ju så mycket ståhej när man fyller år så vi tänkte öppna det när det är lite
mer lugn och ro!

Ja, som ni ser så gillar jag vita möbler i ett barnrum. Väggarna, och framförallt alla leksaker, innehpller ju ändå färg. Så då tycker jag att vitt passar utmärkt och allt framhävs så bra. Framförallt så är det snyggt att det är samma färg på allt och inte en salig blandning!

Nu ska jag äta en smörgås och titta på någon film eller så kanske. I morgon ska ni få se bilder ifrån Winnerbäck m.fl. igår. Det va bra - riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin säng :) Ninnis säng är 70, och de hade en tjock jättebra madrass på Jysk.. men den är 2 meter. Ninnis säng är just nu bara 1.30 - så det känns lite onödigt. Å andra sidan så kan man ju "pussla" dit det man nu klipper bort, när Ninni växer - men... beslutsångest! :P Tror iofs att det blir den ändå :D



Allt bra med er annars då? :) kram

Postat av: Roger

Ja visst blir det :) har ju tyvärr inte mycket annat att göra, alla andra jobbar och de som fortfarande har sem i min lilla umgängeskrets de är i khamn :)

2008-08-08 @ 00:41:29
URL: http://suntripper.blogg.se/
Postat av: Roger

Lätt jag kommer på fika!!

Men då får du baka något riktigt onyttigt och gott :)

2008-08-08 @ 10:20:34
URL: http://suntripper.blogg.se/
Postat av: Roger

det var ju såklart godisnapparna jag menade, ville bara vara lite fyndig..funkar iofs dåligt när man inte hör tonfallet eller ser den pillemariska minen..ironi och sarkasm funkar inte på internet tyvärr :)

2008-08-08 @ 10:25:49
URL: http://suntripper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback