En bra dag

Idag är en bra dag. Alla bitar faller på plats känns det som. Micke börjar jobba i morgon igen så det blir tolvtimmars pass både lördag och söndag. Vi som ska iväg både ikväll och i morgon. Iväg ska vi ändå men det får bli lite tidigare och lugnare kvällar helt enkelt. Så ikväll blir det alltså kräftskiva hos Erik och i morgon i Kristianopel. Tydligen ska det bli ösregn i morgon - mindre kul.

Theo ska sova hos mormor, morfar och Greta i natt. Greta är en hamster som lillebror Tim fick i 18 år present av sina underbara kompisar. Han blev så glad, haha. Egentligen heter hon Margareta men Theo säger Greta - sötlöken.
Inte nog med att han fick en hamster, i förgår fick hon sexlingar. Haha. Så det blir jobbigt för Theo sen när han ska till "mommo, moffa, deta.."(och sex namn till), haha.


Theo på Vallåkra

Kommentarer
Postat av: Thessan

Tack så mycket :) fast jag känner mig jätte naken =/ men jag får ha d uppsatt tills d blir en aning längre bara.....En vanesak ;)



Hehe ja visst e hon :) Ni ville nog haft henne kvar hos er? ;)

Postat av: Maria & Falco

Jag vill se bilder på sötlöken och småttingarna! Trevlig helg i regnet och tack för gratulationerna i bloggen!/Maria

2008-08-23 @ 13:34:52
URL: http://falco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback