Den långa gårdagen

Gissa vad vi gör? Jo, vi tittar på Pippi. När Pippi leter efter en spunk. Gick upp för en liten stund sen och mornar oss lite vid teven innan frukost. Vilka konstiga rutiner man har när inte Theo är på dagis. Men gud så skönt det är!

I förgår kväll kom Malin, Benny och Sigge på besök. Alltid lika trevligt ju! Och så stor han har blivit lill killen. Vi fikade lite och en massa snack, bus med barnen och det där vanliga.


Theo skulle såklartt ligga bredvid på filten

Igår på förmiddagen kom Therese och Jonah hit och lekte med oss. Vi la ut våra gamla sängar på gräsmattan och använde dom som studsmatta och tillbringade förmiddagen ute bland alla dryga getingar. Grillade lite korv innan den var dags för mej att bege mej till skolan för första introduktionen av kursen geriatrik. Intressant faktiskt. Visste ni att man börjar åldras när man fyllt 21? Usch vad hemskt det låter.

När jag varit i skolan och kommit hem så begav vi oss alla till Netto och Skopunkten. Skulle köpa strumpor till Theo på Netto men dom var slut. Gjorde det i vintras med när dom hade 10 pack för 49:-, precis som nu, och dom va kalas bra. På Skopunkten skulle jag ha stövlar till Theo men det fanns det inga. Behöver ju ha dubbel uppsättning av det för det är ju lite drygt att asa fram och tillbaka till dagis.

Sen när vi kom hem så hade Karlskrona hem "fest" här uppe på området. Dom bjöd på grillad potatis och rotfrukter, kyckling, tzatziki, andra såser, sallad, bröd, kaffe, kaka, popcorn, läsk - ja, det mesta faktiskt. Var riktigt trevligt. Stötte på en gammal jobbarkompis som bor för Karlskrona hem inne i stan så henne ska jag nog följa med på nån Mary Key/Kay (!?) grej på måndag - trevligt. Efter det följde vi med grannarna upp på lite fika. Theo och Hanna åt glass och bullar så det stod härliga till och Micke fastnade vid guitarr hero! Får nog bli höstens investering.
När jag skriver allt vi gjorde igår kan man tro att dagen var hur lång som helst, haha.

Nähe nu blir det frukost här!

Kommentarer
Postat av: sandra

Du får nog hålla i Theo om några år. Tror starkt på att han kommer bli en flickfavorit =)

Postat av: Linda med familj

Så lite så, hoppas att du får en bra dag :)

2008-08-21 @ 10:55:26
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: sandra

Visst kan jag de. Jag har en prislista numera =) hehe. Men för vänner så tar jag 400 kr så får du minst 15 olika motiv på bilderna. Vi får ta dom ganska snabbt för sen blir ljuset så tråkigt och då blir det inga roliga bilder. Eller jo dom kan bli roliga om jag hade haft externa blixtar men det är på tokans för dyrt haha. Puss

2008-08-21 @ 10:59:30
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: helena

Låter ju som en jättetrevlig dag :)

2008-08-22 @ 07:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback