Besök och jobb

På förmiddagen idag kom Ida och Felix hit - alltid lika trevligt. Theo var i sitt esse och var för uppspelt för att ens kunna sova middag. Men klockan två somnade han äntligen. Det är väl en fördel med att han börjar dagis i morgon igen - sovrutiner. Men eftersom han inte kommer att vara på dagis speciellt mycket så får vi väl se hur det blir med det den övriga tiden. Jag är en sån person som vill kunna vara flexibel och ta dagen som den kommer. Samtidigt som planering är a och o. Men ett alldeles för inrutat liv är ingenting för mej.

Nu ikväll har jag jobbat och strax ska Micke köra till sitt jobb och jobba natten. Tycker inte om att vara ensam på nätterna, som jag sagt innan. Men jag ska väl överleva det också! Jag har ju Theo, får väl lägga in honom till mig i värsta fall, så sover jag mycket godare.

I morgon ska jag ringa Kosta outlet för att se om dom fått in någon leverans ifrån polarn. Sen blir det en tur dit snart - Ida va också sugen! Overallen på tradera är såld - för 610 kronor. Köpte den, helt ny, för 345:- på Kosta. Helt otroligt ju! Alltså jag är sugen på en likadan overall som vi hade förra året till Theo - den bruna. Men det känns ju lite tråkigt. Sen är den andra modellen jag kollat på bättre också för den går upp lite högre i halsen, vilket man iofs kan åtgärda med en "fusk halsduk". Vilka problem man får som mamma alltså!


Theo tultar runt i overallen förra året i november runt ett års dagen

Min vinterjacka är i alla fall beställd ifrån HM nu. Och igår fyndade jag "stövletter" på Wedins. Hade kostat 400:- och jag fick dom för 150:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback