Baka baka liten kaka

Theo hjälpte mej att baka idag på förmiddagen - smeten var roligast!



Slängde ihop en hastkaka med äpplen eftersom Katta skulle komma hit idag. Så nu har vi fikat och suttit och pratat ett par timmar! Tiden bara rinner iväg när man har trevligt..

Blev bjudna på fest på fredag häromdagen och dit skulle även Katta. Hade varit roligt att gå eftersom det är hos en "gammal god vän". Vi får se hur vi gör. Ska ju iväg på lördag också så kanske får spara oss tills dess. Visserligen ska jag vara nykter då eftersom Theo också ska följa med. Och så är det ute i Kristianopel vilket betyder att det inte är så lätt att ta sig hem utan en chaufför som kör, och det gör jag så gärna!

Det är det som är det roliga med sommaren. På något konstigt vis så händer det mer då, man umgås mer med folk och hittar på mer saker. Men eftersom det är så trist väder nu så kan man ju knappt tro att det är sommar. Så då borde ju även själva "hitta-på-saker-trenden" hålla i sig året runt! Ja, ni fattar vad jag menar va? =)

Kommentarer
Postat av: katta

tack för idag gumman, det e alltid lika trevlans o träffas :) btw kakan va supergod!

2008-08-19 @ 23:10:17
Postat av: Louise

Hej. såg ditt tips till mig om jobb. tack så hemskt mycket. skitsnällt! tack tack!!! kram

2008-08-19 @ 23:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback