Vill ha vår!

Har ju varit fint väder ett par dagar nu och så kommer en sån här tråk dag och man blir bara så less! Inget kul att vara ute då ju. Och dagen blir så lång när man bara är inne. Nu badar i alla fall Theo och då är han nöjd som fisken i vattnet. Annars är ju det bästa han vet att vara ute.

image437

image438

image439




Och på tal om vår då. Idag efter jag skrivit tenta (som jag hoppas gick bra) så mötte jag Micke i stan. Vi passade på att luncha helt själva, inte varje dag det inträffar. Sen åkte vi till träbolaget för att titta på brädor. Nu undrar ni vad våren hade med detta att göra. Men så fort solen lyser vill man ju bara kasta fram utemöblerna, grillen och plantera blommor! Och så skulle jag även vilja ha trägolv på uteplatsen. Så därav tittandet på brädor. Får väl se vad det blir, antingen lösvirke att snickra själva med eller vanliga enkla "trallar". Ska nog kika runt och jämföra lite priser först också.

Ikväll ska Micke träna och jag ska nog ögna igenom nästa delkurs för att se vad man ska sätta igång med härnäst. Kommer ju bli att jag läser både medicinsk grundkurs, social omsorg och psykologi typ samtidigt nu. Men förstnämnda kursen ska vara klar först, i början på maj, så den får man koncentrera sig på i första hand minsann.
Sen är det ju Grey´s anatomy också, och Barnmorskorna också. Verkligen ett svårt val. Tur femman har långa pauser!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ahaaa.. va mysigt det låter. Thailand, underbart!! *inte aaaalls avis* :D Och Norge har ju jädrans bra betalt, så det e ju inte heller helt fyskam :P Ett halvår går ju SÅ fort!

Förstår precis dilemmat.. Men man får också tänka på att man bara lever EN gång.. Unna sig saker måste man! *tycker jag*

Kändes som om tentan gick hyfsad. Skrev på alla frågor. Men det va ganska svårt.. Och som alltid var det MASSA som man kunde klockrent, som inte kom. Är det inte typiskt?

Hoppas ni får en skön kväll! kram

2008-04-02 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback