Uteliv

Vilket härligt väder, synd att man är frusen och febrig! Theo och Micke är i alla fall ute och leker ännu en gång, dom va ute på förmiddagen också, härligt! Då är Theo som nöjdast. Inte utan att man längtar efter ett hus, men som jag sagt innan så kan man ju inte få det så mycket bättre i lägenhet än vad vi har det här. Så det är bara att gilla läget helt enkelt. Hade varit skönt med ett rum till bara. Så Theo och Thilda kunde haft egna rum. Börjar bli liiite trångt. Bättre blir det ju inte när Theo ska ha "stor" säng heller. Har faktiskt börjat titta lite på det, men hittar inga fina.

Någon som har något bra tips?


Har varit inne i stan nu på en jobb grej i alla fall. Hämtade upp Linda som också följde med. Verkar helt okej tycker jag! Så det får vi hålla tummarna för nu. Perfekt om man slipper jobba i sommar ju, kan ju inte bli bättre! Eller jobba kommer jag förmodligen inte göra ändå, men om jag jobbar i maj så får jag ju i alla fall pengar i juni. CSN är ju som dom är, dom betalar ju ut i maj och sen i augusti. Man kunde väl åtminstone fått i juni också? Men istället får man ju massa pengar i augusti sen. Jaja, världsliga problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback