Underbara människor! och mindre underbara

Fikat med Ida ikväll, så skönt att komma ut och se lite folk och prata av sig lite. Och nu när jag kom hem fixade Micke kvällsmat till mej, vad bortskämd man blir! Genom alla med- och motgångar blir kärleken bara starkare!
Härligt att man har så underbara människor runt sig!

Och du ANONYM. Jag godkänner kommentarer ifrån folk som vågar står för det dom säger, och som inte bara pratar massa jävla gojja, som du gör! För du är ju så mogen, jag brukade också skriva *asg* i varje mening när jag gick i nian! Så man ser ju vad din intelligens nivå ligger på. Om du kan läsa så kan du nämligen se att det är kommentarer med olika åsikter och det är folk som antingen angivit blogg eller e-post. Nä, hör av dej när du har nåt vettigt o komma med och när du står för det också.

I morgon ska jag o lillfisen gå på öppna förskolan efter han har sovit middag och på morgonen blir det nog en morgon promenad och mata änderna o så. Så pappan får sovmorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback