Sol, sol sol!

Hoppas solen är här för att stanna, har ju varit helt otroligt härligt idag. Theo och jag gick ut redan vid kvart över sju, haha. Då var det dock nästan minusgrader, haha. Mötte Theos mormor halv åtta vid bageriet och köpte frallor. Åt frukost ihop, den va efterlängtad vill jag lova. Vid tio tiden åkte vi till Lindex och kikade, men hittade inte ett skit. Inte ens en pyjamas  till Theo hade dom! Och inga byxor i storlek 86 typ, helt kasst. Ska beställa ifrån HM nu tänkte jag.
Kikade lite på Skopunkten också men hittade inga skor som det klickade med direkt.

Sen sov Theo middag och då va det pressa i solen som gällde. Och sen dess har vi varit ute i stort sett hela tiden! Fick gå in en stund när grabbarna höll på med bilarna och Theo ville banka med fälgkorset på allt han inte fick. Den lille envise kunde absolt inte tänka sej att leka med något annat. Möjligtvis vattenslangen då, hmm. :)

Kollade på Irene Huss - tatuerad torso igår, och den va riktigt bra. Jag gillar ju såna kriminal filmer, som Beck och Wallander. Så ikväll blir det en annan film i Irene Huss serien.

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: katta

håller helt klart me, tatuerad torso e skit bra men däremot va den där krossade tanghästen ingen vidare :/ stor besvikelse!!

2008-04-19 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback