Sjuker

Verkar inte bättre än att jag fått det som Theo hade - känner mej inte alls på hugget! Sitter och skriver ett arbete men man är ju något tung i huvudet. Ska ta ett par alvedon och göra mej i ordning snart eftersom jag ska iväg en sväng sen. I eftermiddag när Micke och Theo ska på kalas blir det soffläge vill jag lova, härligt!

Köpte förresten en såndär örntermometer, och den verkar funka bra. När den visade att Theo hade 39,8 så ville jag kontrollera med rumptermometern så det stämde, så han inte hade ännu mer än då. Och det stämde. Så nu är det lite lindrigare att ta tempen - skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Medicinsk Grundkurs va inte lätt så ett G är verkligen inte dåligt, det är nog många som får göra om mkt. Det är möjligt att ja ska skriva en tenta i människan socialt o kulturellt då, jag hoppas ja är färdig tills dess, känns som att skolan aldrig tar slut=)
Precis alla vill vi väl ha väluppfostrade barn o jag tror dessutom att man som ung förälder verkligen vill bevisa att ja är minsann inet sämre på grund av min ålder.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback