Rutchkana =)

Theo skulle hämtas vid halv två idag och eftersom jag va ute i Vedeby redan vid ett så passade jag på att svänga inom Coop för att köpa en rutchkana till Theo, men den va slut. Förhoppningsvis får dom in nya i morgon så då får vi brumma dit och köpa en. Han tycker det är så skoj att åka på såna. Sen till sommaren kan man ju ha den ner i en liten bassäng, så får man ju en vattenrutchkana helt plötsligt. Kan ju inte bli bättre!

Eftersom jag va tidig till dagis idag och Theo låg och sov när jag kom passade jag och dagisfröken M på att ha vårt samtal som vi skjutit på länge och väl nu. Lite allmän info och utvärdering av tiden som gått. Fick bara goda ord om lill-prinsen och allt känns verkligen kanon. Ett super dagis helt enkelt! Kommer bli ett väldigt svårt beslut om man får erbjudande om plats här där vi bor, känns ju tråkigt att flytta han lixom.



Lite sådär inom parantes..Trist att en del vuxna människor är så egoistiska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback