Plugg och åter plugg!

Har precis skrivit färdigt ett arbete och tänkte börja med nästa nu. Kände bara att jag va tvungen att blogga lite emellan! Jag känner mig bättre idag, bara seg och förkyld. Tänkte att med lite alvedon i kroppen så orkar jag nog med öppna förskolan med Theo i eftermiddag. Han älskar ju att hålla igång och hitta på saker hela tiden, blir så otroligt rastlös av att bara vara hemma. Men ibland så måste man ju kunna vara det också.

Såhär nöjd va han ute igår! Ser ni hur det lyser i ögonen *älskar*

image450

Kommentarer
Postat av: Thessan

Haha ja visst lyser det om honom :P Tack för stödet! Skönt när man får höra det faktiskt att andra tror på en också :) Och helt underbart att vi fick lägenheten ja :P Känns bra att ha en trea om det nu mot all förmodan skulle komma ett barn också någon gång ;) Då har man redan ett extra rum :) Men änså länge får det vara ett datarum :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback