Onsdag

Jag har alldeles för mycket i huvudet idag så det går inte så snabbt med pluggandet. Tur det är en vecka till nästa tenta. Ska ju dessutom på introduktion på nästa kurs idag så får ju tillbringa ett par timmar i skolan också.
Micke skulle åkt till Växjö idag på jobbmässa, men hans vän som skulle åka med till Norge har fått jobb här hemma. Så nu får vi se hur det blir helt enkelt. Vi tar dagen som den kommer.

Inte helt fel för pappa-son relationen att han är hemma lite och tar lite utav "huvudansvaret" som jag gjort i 17 månader nu. Så kanske Theo kan trotsa honom också sen istället för att bara trotsa mej, hehe. Nu har ju pappa bara varit den där bra, som kommit hem från jobbet och leker med han osv. Och jag den där hemska mamman som tvingar han att byta blöja, som säger nej till allt han inte får göra hela dagarna och allt sånt som Theo inte alls tycker är roligt, men som är ett måste.

På tal om att byta blöja, måste ju berätta om igår när vi skulle gå till affären. Vagnen va på dagis så vi skulle gå ner genom skogen på baksidan till ICA. När vi kommit halvvägs stannar Theo upp. Säger "sss" och pekar på blöjan. Då hade han såklart bajsat och vi fick vända hemåt igen. Han är så duktig som säger till i alla fall.

Nu ska jag diska och göra mej i ordning. Sen får det bli någon snabblunch innan skolan.

image460
Han kom inklampandes med Thilas sko sist hon va här. Bara liiite för stor till honom, men den va ju enklare att ta på sej än hans egna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback