Mycket att stå i!

Det är mycket nu, och bloggen kommer varken i första eller tredje hand. Har inte riktigt vant mej vid rollen att säga "du kan ju hänga upp tvätten och slänga in en maskin ljus tvätt sen, nu måste jag köra till jobbet". Men, det är ju bara tredje dagen jag jobbade idag så jag vänjer mej väl vid det också, haha. Jag är nog en typisk hemmafru jag. Får tänka på att jag och Theo får vara hemma och mysa hela sommaren om jag jobbar och sliter tills i mitten på juni. Då är det värt det.

Har massor att göra i skolan. Kommer lägligt nu. Har varit så lugnt hela terminen och så kommer allt på slutet - taskigt upplägg. Men det är bara att bita i det sura äpplet. Tänk att det snart redan gått en termin. Jag kanske trots allt står ut tills jag blir 30 om tiden går såhär fort? ;)

Kommentarer
Postat av: Thessan

Skönt att du känner att tiden går fort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback