IKEA och Kristianstad

Här har det varit fullt upp dom senaste dagarna. I fredags tog jag och Ida oss en tripp till Kalmar för att gå på IKEA. Det började bra - kom upp en halvtimme innan det öppnade, haha. Skulle ta en glass i driven på Burger King och körde fel! (!!??) Inte illa att köra fel i en mc drive minsann! När vi väl kom till IKEA så va vi minsann snabba. Va färdiga på lite mer än en timme. Det fräckaste av allt va nog minsann att slutsumman på våra kvitton bara skillde med 1 krona. Jag handlade en ny kaffetermos, nya sängben, en tågbana med tåg till Theo, ny soptunna till toaletten, en glass skopa, en stor utekruka och en sån där grej man kan lägga viktiga papper i, med tre våningsplan!
Theo fullkomligt älskar tågbanan, så det kändes som ett bra köp!

Igår så åkte vi till Kristianstad för att titta på en bil. Lillebror T och J va också med. Theo blev (trilla inte av stolen nu) såklart sjuk och fick vara hemma med mormor och morfar. Hade det inte varit för att vi skulle kolla på en bil hade jag stannat hemma med lillfisen men jag vill ju gärna vara med och bestämma eftersom det är jag som ska ha den. Blev ett par timmar på stan också som resulterade i 2 nya pyjamasar till Theo och en ny mascara.

Dagen idag har hittills varit lugn. Jag fick sovmorgon till nio, härligt härligt. Theo har bökat en hel del i natt och kom inte till ro alls. Det pep om han när han andades så gissar att han hade jobbigt att andas stackarn. Han fick bricanyl och somnade i alla fall om till slut, men vaknade redan vid 6. Nu sover han middag och lär nog göra ett tag till. Innan han somnade va vi på Blekingeplantan och köpte planteringsjord och lite blommor som ska planteras i krukan jag köpte på IKEA. Bilder kommer eventuellt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jannike

åh, ,vill också åka till ikea!
och theo var jättesöt :)

Postat av: helena

Vilken trevlig helg ni låter som ni haft..förutom att theo blev sjuk då såklart. Men lite utflykter skadar aldrig :)

2008-04-27 @ 12:57:58
Postat av: Sofie

Oh kul o kolla bil. Blev det ngt köp?

2008-04-27 @ 17:12:44
URL: http://FianSess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback