Gullungen!

image449

Gillar verkligen den bilden, han e så go =)

Nu har Jonna samlat sig så nu återgår vi till de glada tonerna! Var ju inte ens värt att publicera det inlägget igår egentligen, inte värt att lägga energi eller uppmärksamhet på helt enkelt. Men i stundens hetta så... Det är bara att inse att en del människor är inte som dom ska helt enkelt! Och som jag sa, personliga påhopp godkänns icke. Men du anonym, jag har läst din kommentar och tackar och bugar. Jag ska tänka på det du skrev, jag lovar. Haha.
Du kanske borde skaffa dig en verklighets uppfattning innan du uttalar dig nästa gång. Det du skrev hade ju inte ens med det jag skrev i mitt inlägg att göra.

Theo är fortfarande sjuk, stackarn. Så Micke fick åka på kalas hos sin kusin själv idag. Men i morgon när hans faster C fyller år så är han förhoppningsvis frisk så han kan följa med pappsen. Själv känner jag mej inte heller på topp så jag får se hur jag mår, om jag åker med eller inte.

Ska, om jag mår bra, iväg och "söka jobb" i morgon också. Får väl se hur det går med det. Sen på onsdag ska Micke till Växjö på jobb-mässa om utlandsjobb. Har lite delade känslor om det där med att vara halvt ensamstående eller hur man nu ska kalla det. Tror att det är nyttitgt för förhållandet, absolut. Och Theo är inte så svår att ha och göra med så det löser vi nog han och jag. Och så vet man ju att det är en övergående period också. Men man lär ju sakna ihjäl sig efter honom! Än är inget bestämt så den dagen, den sorgen.

Nej nu ska jag krypa ner till min älskling i sängen! Tänk vad bra jag har det =)

Kommentarer
Postat av: marie

det går bara bra med skola,jobb och dagis!allt är på topp=) förutom att vi vatt sjuka i halsfluss nu en vecja.drygt.hur går det själv?vilka kurser läser du nu?

2008-04-06 @ 21:43:31
Postat av: Ida

Vad var det för rolig anonym kommentar du fått? undra vem det var ifrån ;) du skulle klara dig utmärkt utan micke här hemma!tråkigt jag vet men kanske lika bra för er! du får ju nice belöning sen =) o sen om jag får HP nu så är ju jag hemma en hel del i min ensamhet! be strong my love! massa pussar =)

2008-04-07 @ 09:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback