Grilla korv?

Vilket härligt väder! Man blir på så bra humör när man möts av sånt väder när man stiger upp. Idag behövde vi ju dessutom inte stiga upp förrän närmare åtta, så då kan det ju inte bli så mycket bättre!
Theo och Micke gick precis ut och jag ska bara klä på mej lite så ska jag hänga på. Vi ska ta ut utemöblerna ifrån förrådet tänkte vi. Dom lär väl behöva sig en ordentlig rengöring så det blir väl till att pyssla med det. Theo kör runt på sin skottkärra och cyklar (gärna baklänges) på syrrans cykel.

Skulle nog kunna tippa på att det blir korvgrillning till lunch idag, så slipper man asa Theo ut och in. Så kan han somna gott i vagnen sen! När han sover måste jag passa på att plugga lite. Förhoppningsvis kanske man kan sitta ute och läsa i solen =)

Kommentarer
Postat av: sandra

ja man får passa på när det är soligt att grilla, vi har redan haft premiären, dock blev den inte så lyckad.. men men :)

Postat av: helena

åh vad mysigt med korvgrillning. det blev jag med sugen på nu. hihi, fast jag har ätit glass på glassiären idag. det är också mysigt =)

2008-04-11 @ 14:50:30
Postat av: katta

i grupp 5 :) har redan fått att. men fick min vilja igenom så ja börjar inte förrän 1 sep :)

2008-04-11 @ 23:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback