Grabb-dag

Jaha, då sitter man här alldeles ensam. Micke och Theo åkte till leklandet för att leka med Tommy och Theo. Så dom får ha en grabb-dag för sej själva! Jag borde väl passa på att plugga nu, men vet inte vart jag ska börja.

Har 2 tentor kvar i medicinsk grundkurs och tenta tillfällena är onsdagar 9-11. På onsdag har vi en tid på barn kom jag på nu i sista sekund, så då vill jag ju gärna följa med dit. Då har jag 2 onsdagar kvar till dom återstående 2 tentorna. Det borde ju funka? Så jag tror helt enkelt jag ska sätta igång med nya kursen och komma igång lite med den också.

På måndag blir det som sagt Mora träsk och sen ska jag följa med M till sjukhuset. Medan han är där ska jag på arbetsintervju och sen tillbaka till M igen. Theo ska vara hos sin mormor. Det va jätte längesen han blev "bortlämnad" (vad hemskt det lät, kom inte på någon bra formulering, haha) så det skadar nog inte.

Skön bild, haha!
image461

Har ibland funderat på om det spökar här, eftersom Theo ofta tittar på ett speciellt sätt och pekar på saker som inte finns, haha. (Ja, jag har lyssnat på mycket "spökhistorier", haha.) Här ser det ju verkligen ut som ett spöke har visat sig!

Kommentarer
Postat av: katta

jodå det e väl både roligt o tråkigt på samma gång. känns så tråkigt att lämna alla i gr 8 ju men samtidigt e det ju alltid kul me nya utmaningar, nya mäånniksor o framförallt en fast anställning :)har ju alltid vetat att ja inte kommer va kvar där jag e nu för alltid me tanke på att d inte finns några lediga tjänster där men antar att man blivit jävligt bekväm har ju vatt där i över två år nu :) hur e det me dej annars? bamsekram*

2008-04-12 @ 11:52:24
Postat av: Thessan

Hahaha dom ser livrädda ut :P

Postat av: sandra

haha, där är dom goa! ^^

2008-04-13 @ 14:07:30
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback