Att vara friska

Man har nästan glömt hur det känns när alla 3 är friska alltså! Senaste veckorna har bestått av förkylningar, feber, kräk och dåliga magar. Jag är tacksam att jag själv inte spytt men lider med Theo, verkligen. Det värsta är att det är ju inte för att han är sjuk, för det kommer ju bara nu & då, när man minst anar. Tur att vi har en tid på barn i morgon, nu får dom reda ut detta. Jag köper inte att han får maginfluensa som varar i 2 veckor efter varje gång han är sjuk. Och lite då och då emellan det också.

Trodde ju att tiden på barn va idag, men så va det ju inte, så jag kunde skriva tenta idag. Kändes rätt bra. Så himla mycket att få in i huvudet bara i denna kursen. Hoppas att jag får min nya bok i morgon, till Social omsorg, eftersom första uppgiften ska vara inlämnad på fredag. Dessutom ska jag på utbildning/jobba i morgon också. Så nu blir det dags att börja jobba lite för min del. Men bara sisådär 2 kvällar i veckan. Blir goa extrapengar i alla fall.

Nu ska jag ta något litet mellis så man klarar sej till middagen sen! Torsk blir det idag, bra för magarna. Nu vaknade min lille älskling också, mys time!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja den var verkligen precis som jag tänkt mej, härligt :).

Hehe ja jag kan förstå att du blir sugen. De är så söta. O så små :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback