Äntligen feberfri!

Theo vaknade feberfri idag, äntligen! Så i morgon blir det dagis igen, om inget annat inträffar under dagen, men det får vi inte hoppas. Ska bli så härligt att komma ut och kunna hitta på lite igen. Man känner sig ju helt isolerad här hemma när han är sjuk. Skönt att man fått lite besök och så i alla fall, alltid trevligt!
Jag känner mej sådär idag, men med lite alvedon så ska man väl överleva denna dagen också. Ändå att Theo är hemma eftersom han inte kan vara på dagis än så står ju inte min skola still. Måste verkligen sätta igång med att skriva arbeten, så vid nio ska jag väcka Micke så inte hela dagen går innan man komma igång.

Nu ska jag leka vidare med Theo som protesterar genom att se hur det låter om man bankar med plastgrytorna överallt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ne det är helt förståligt, men de är ju som de är, så man får försöka göra det bästa av det =). Nja triva o trivs, det är stor skillnad, men nu när jag har börjat jobba så börja det rulla igång =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback