Välkomna everyhopa allibody

Wohoo vad räkaren gått uppåt idag och statistik kurvan ser ut att ha fått fnatt. Ungefär som på ctg kurvan när man fick värsta värkarna! Kul tycker jag allt. Men vilka är ni?

Skriv en hälsning!!

Var på banken idag och gick därifrån nöjda och glada faktiskt. Ännu ska vi inte ropa hej men det är ju inte 2008 än heller. Vi har ju beslutat oss för att börja husjakten lite mer på riktigt då. Men man vet ju aldrig när rätt objekt dyker upp.
En kvinna från barnomsorgen ringde idag när jag lagade mat och berättade för mej att det finns ingen som helst chans att få plats på dagiset (nattiset) jag valt som första alternativ. Inte heller någon chans att jag får dom andra alternativen. Så, vad göra? Får jag ett jobb så kan jag lova att jag skaffar en barnflicka o skickar räkningen till Fredrik Reinfeldt! Eller kanske kan man skicka den till blondinbella och få den vidarebefodrar därigenom!?

Kommentarer
Postat av: sofie

det är ju skit att du inte ska få plats på nattdagiset!
tycker för övrigt att din blogg är väldigt underhållande. känner igen mig!=)

Postat av: Emilia

Du verkar vara en väldigt bra mamma för att vara så ung :)

2007-09-05 @ 23:30:54
URL: http://javisstvettu.blogg.se
Postat av: fiorella

Hej hopp, här kommer en hälsning från mig!

2007-09-06 @ 10:57:06
Postat av: Thessan

Jaaaaa du kan anställa mig för fan ;P

2007-09-06 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback