Telefon försäljare

Telefon försäljare ett ville att jag skulle skaffa viasat. Men eftersom jag bor i hyresrätt så fixar ju själva överhuvudet så att jag kan fortsätta titta på TV trots att vi gått förbi den 15 oktober i almenackan.
Telefon försäljare två ville att jag skulle skaffa Tele 2 för att det var mycket bättre än Telia. Tack, men nej tack!
Telefon försäljare tre ville sälja rakhyvlar till mej. Skulle ju sagt att jag inte rakar mej för att se vilken reaktion man fått då men man är ju inte alltid så snabbtänkt. Han får i alla fall titeln Dagens mes! Vilken mupp alltså. Och svar nej, jag klarar mej bra med min Venus hyvel.

Imån blir det träff med mammorna o barnen från föräldragruppen, härligt härligt!
Igår åt vi ingen riktig middag, jag gjorde visserligen pyttipanna o stekt ägg till lunch, men sen blev det kakor hela eftermiddagen när vi var på 50 års kalas hos barnens farfar. Sen varma mackor o popcorn såklart. O nu e ja sugen på popcorn igen, hur ska detta sluta!?

Kommentarer
Postat av: catrin

men jonna, vi har inte gått förbi den 15:de ännu!;) hehe.. du ligger minsann före! hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback