Svar till en anonym

För mej var det såhär. Steg ett: Enorm irritation. Steg två: När irritationen lagt sej. Erkännande, du fick reda på vad vi tyckte. Steg tre: La det åt sidan, inget o sura över hela livet. Och nu är jag FALSK. Tyckte det var ganska o falskt. Skillnad hade väl varit om man inte sagt något utan bara surat hela livet. Då hade man varit falsk. Eller vad säger ni??

Känner att jag behöver ta avstånd från en del saker i mitt liv ett tag. Trist när det blir så men JAG TAR INGEN SKIT!


Kommentarer
Postat av: emmzy

hmm, dels var det mest som ett skämt, men jag är inte den som backar.. har jag lovat något så har jag. fast jag tror faktiskt inte att någon glädjs åt en film där jag cyklar runt på reine.. så du får nog allt nöja dig med grimaser, fram till när blir det nu.. torsdag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback