Snygg Erik

Här sitter man ensam på sin födelsedag, och gud vad jag gråter över det. Eller inte. haha. Känns ju som vilken annan dag som helst nuförtiden, att fylla år är inte längre något speciellt. Man går inte med sån där nervös magvärk hela dagen och väntar på presenter. Öppnade min första present vid halv sex i morse när Theo fått välling o somnat om. En tröja, massa fina underkläder o centrum kuponger. Min älskling e bäst=) Han ska få en massa pussar när han kommer hem från jobbet idag! När Theo vaknat så ska vi vandra ner till min kära familj o kanske eventuellt åka in till stan en runda o kolla på Snygg Erik!

Kommentarer
Postat av: emmzy

grattis på födelsedagen, FAKTISKT så kom jag ihåg det :) vad är centrumkuponger? ha en riktigt bra dag.

Postat av: sandra

JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR!!
Grattis på dagen! Din dag glömmer man aldrig, den ligger ju så nära min :) Hoppas du får en bra dag! puss

2007-09-22 @ 17:30:44
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: Thessan

Grattis :D

2007-09-23 @ 00:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback