Snorigt värre

Jag e snorig och Theo börjar bli snorig. Hoppas inte det blir mer än så, drygt detta! Just nu sover han och jag har precis duschat lite. Mickes lillebror fick körkort i veckan så han och deras mamma kommer hit o hälsar på snart, trevligt. De tycker nog Theo e kul när han vaknar =)
Igår var vi på ikea o handlade lite smått o gott, hall lampa nu när höstmörkret kommer och en ny säng och sänghimmel till Thilda. Theo fick en sänglampa och så blev det lite nya kuddar till soffan också. Familjen Dahlberg/Johnsson gjorde ju dagen extra trevligt. Med två små Theo-yrväder på Ikea så blir det allt annat än lugnt o stillsamt!
Idag ska vi hälsa på en vän på sjukhuset och sen äta middag hos Ida o Patrik, det ser vi fram emot =)

Kollade på nya beck filmen.. Den va bra faktiskt. Det bästa var ju Beck´s grannes kommentar.

Grannen: Nu vet dom vem som mördade Olof Palme.
Beck: Jaha, vem då?
Grannen: Sköts av kyrkorådet, det står på hans gravsten.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej tack för senast, hoppas ni fick upp Thildas säng- själv fick jag ett smärre nervsammanbrott när jag skulle få upp Theos, men det blev fint. Visst var den bra den nya beck filmen, det skämtet är ju så kul- synd att Tommy inte fattade först och att jag fick förklara haha. Kram !

2007-09-17 @ 10:32:19
Postat av: Jonna

Angelica - Tack själva, alltid lika trevligt =) Ja den va bra faktiskt, inte en sån som man kunde lista ut slutet på utan den fick en oväntad vändning hehe. Ja micke fick skruva ihop den haha, men d blev jätte fint! Lagom kul bara när vi insåg att det inte var någon ribb botten till, men d kunde man ju listat ut. Men när madrass o sån där planka så hon inte ska ramla ner ingår så förväntar man ju sej att en sängbotten ska ingå! men men, jysk hade såna =) Har Theo klarat sej från förkyldning? både jag o theo e snoriga! drygt. kram

2007-09-17 @ 10:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback