sidvisningar

Både unika besökare och antal sidvisningar varierar lite här, men så mycket sidvisningar som jag har nu har jag aldrig haft innan. Skoj! Tror inte jag nämnt det men blir inget lösenord och ingen ny blogg. Så piss off om du stör dej på något eller tänker ha ett muntligt föredrag om vad jag skriver på nästa kaffe rep!

Theo nanar och som vanligt passar jag då på att sitta här. Solen lyser idag så när Theo vaknat o ätit lunch så blir det en promenad. Kanske går till ÖF eller så hälsar vi på Theos mormor en runda.
Idag ska jag laga torsk o potatismos, fick inspiration från Ida häromdagen. Har ju en massa torsk i frysen.

Vad tror ni om en hel svart vagn? Jag tror det får bli så, kanske en fotsack till med någon kul färg. Kommer ju knappast passa med Theo´s blåa jacka till t.ex. camoflage (stavas d så eller!?) mönster i grönt.. O dom andra vagnarna är ju typ prickiga, zebra mönstrade eller med någon annat tokig färg! Nej hel svart e enkelt o stilrent.


Kommentarer
Postat av: anna

helsvart är ju absolut snyggast, hehe :)

2007-09-13 @ 12:03:59
Postat av: Angelica

Hej !
Gött att du står på dig, en annan la ner bloggen och har nu en ny- den står på min msn =) Trött på att vissa personer ska snoka och trakassera. Vet vem det är och då är det ännu mer patetiskt. Gött me fisk, kram !

2007-09-13 @ 13:11:36
Postat av: emmzy

trååååkigt :P men oj, ska man tänka på sånt också, vilken jacka som passar till vagnen, usch vilket jobb.. jag brukar vara jäkligt petig med vad som passar till vad, speciellt i hemmet, men på ett barns vagn och overall? där lärde jag mig verkligen något nytt..

Postat av: Catrin

Heey! du, vad e skillnaden mellan unika besökare o de andra hehe:)

2007-09-14 @ 09:25:10
URL: http://thildaocatrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback